pondělí 11. března 2013

Day 1 - První článek!

Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jak a čím vlastně tento blog začít. A jelikož chci, aby to byl blog "o všem a o ničem", začnu prostě tím, co jsem dneska zažila a co by ostatní neunudilo k smrti. Trocha toho kvílení (howling) neuškodí ;)

V sobotu jsem poprvé psala test Scio NSZ, na který jsem se popravdě nějak moc nepřipravovala. Zkusila jsem si jeden cvičný test a když jsem zjistila, že mám asi 8 chybných odpovědí, zajásala jsem, protože mi to připadalo jako dobrý výsledek a dál už jsem to neřešila.
Ovšem v sobotu to bylo jiný kafe - nestíhala jsem, u pár otázek jsem si nevěděla rady a některé jsem vynechala. Ale i tak jsem si říkala, že budu mít 5 vynechaných a maximálně 7 špatných odpovědí. Jaké bylo moje překvapení, když jsem si dneska podle Scia kontrolovala odpovědi :D Mé konečné skóre: 27/17.5/15 - celkem 59.5 bodů. Málem to se mnou šlehlo, tolik chyb jsem přeci nemohla mít! Z toho percentil přes 80 určitě nevykouzlím! Panebože, nedostanu se na moji vysněnou vejšku! Co budu dělat?!

Ale nebyla bych to já, kdybych šílela úplně zbytečně :D Nevěda, jak se percentily počítají, zaspamovala jsem všelijaká fóra, kde se Scia probírala, a brečela jsem nad mým skóre. Pak ale přišlo těch několik spásných odpovědí, že jsem přeci úplně blbá, že percentil není to samé co procenta a že to musím počítat jinak! Aha! Tak jsem si tedy na rady zkušenějších vyhledala tabulky pro minulé testy, a ejhle: po celkovém srovnání mi vyšlo 79-81 %! V tu chvíli mé srdce zaplesalo a spadl mi z něj šutr jak Brno. Protože s tímhle percentilem mám (snad) postup do 2. kola jasný :)

Proto rada všem: zbytečně nešilte a poraďte se se zkušenějšími :)





Žádné komentáře:

Okomentovat