pondělí 11. března 2013

Supervýhodné nákupy na netu

Jsem tak trochu shopaholic - když jsem smutná nebo mám špatnou náladu, jdu provětrat peněženku nebo kartu a hned je mi líp :) Bohužel je u nás všechno, co ráda kupuju, šíleně předražené a já jsem jenom chudá studentka - proto nakupuju na netu!

Dřív jsem chodila na eBay, teď jsem ale přesedlala na AliExpress, který je podle mě tisíckrát lepší než eBay. V některém dalším článku vysvětlím proč.

Na těchto stránkách si kupuju maličkosti jako bižuterii, různé vychytávky pro mobil nebo noťas, občas nějaké doplňky nebo oblečení.

Nedávno jsem ale narazila na skvělé britské obchody, tady je jejich seznam, později ke každému přibude podrobný článek :)
  • woownow.com (oblečení)
  • justfor5pounds.com (oblečení, doplňky, boty - a vše za 5 Liber!)
  • newlook.com (oblečení)
  • forever21.com (oblečení)
  • everything5pounds.com (oblečení - vše za 5 Liber!)
  • LSbags.co.uk (kabelky)
  • missrebel.co.uk (oblečení)

Vlastně všechny asi britské nejsou, ale i tak je tam kvalitní oblečení za super ceny, jediná nevýhoda je vysoké poštovné. Proto občas dělám tzv. hromadky, kdy seženu pár lidí (ideální je tak 15 kousků), kteří si něco objednají. Poštovné si pak rozdělíme a věci máme za babku :) O hromadkách tu taky bude článek a v aktualitách budu plánované hromadky hlásit, tak se můžete přidat :)

2 komentáře:

  1. Ahoj, píšeš tu o MissRebel, tak bych ráda věděla jestli jsi už objednávala z té stránky? A za jak dlouho ti to přišlo jestli ano? Nakoupila jsem tam totiž celkově za více než pět tisíc a na stránkách mají doručení do ČR za týden a čekám už těžce přes a stále ic. Tak se začínám bát o své peníze..

    Nikol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, z této stránky jsem ještě neobjednávala, tak nemůžu poradit :/

      Vymazat