pondělí 1. dubna 2013

Aliexpress: Co jsme si sakra jenom myslely?!

Aneb zavolejte na holku "pozor, super akce, oblečení skoro zadarmo" a její mozek asi utekl :D

Samozřejmě, že nám všechny objednávky zrušili nebo zmrazili, takže žádná se asi nedočkáme věcí, na které jsme se tolik těšily :(

Samozřejmě se mezi námi našlo pár slečen, kterým mozek nezdrhnul a které sýčkovaly, že nám nic nepřijde a kdesi cosi...Samozřejmě, že my ostatní, celé rozradostnělé ze superlevných úlovků, jsme nad tím jen mávly rukou...A samozřejmě, že nakonec ty s mozkem mohly říct "já vám to říkala!" a my bez mozku jen "my víme, ale ty ceny...".

A jaké z toho vyplývá ponaučení? Zadarmo nic nečekejte, ani když to je skoro zadarmo. Ale vsadím se, že jakmile se objeví něco podobného, spousta z nás opět naletí a bude objednávat jak o život. Co na to říct? Snad jenom - my ženy!


2 komentáře:

  1. Krásně napsáno! :) ,,Kdo chce moc, nemívá nic" :(( Tři hodiny jsem nad tím strávila... :( Snad se mi aspoň vrátí peníze - asi jsem podělala e-mail a nic, ale jako vůbec nic mi nepřišlo a nedá se mi přihlásit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Přesně tak :D

      Oni ti pošlou peníze zpět, neboj :) Během 7-10 dnů.

      Vymazat