úterý 23. dubna 2013

Reálné fotky věcí z UK, eBay a Aliexpress

Za tu dobu, co nakupuju v zahraničních eshopech, se mi doma nahromadilo neskutečné množství věcí. Vyfotit jsem mohla jen některé, protože hodně jsem jich nenašla nebo zrovna nebyly ve stavu na focení :D

Tady je malá ukázka toho, jak se věci liší/neliší od skutečnosti.

PS: odkazy na věci sem nedávám, ale najdete je podle jednoduchých tagů




Všechny 3 fotky - boty z everything5pounds.
Spokojenost - 9/10 - poslední botky podle mě nejsou 37, ale 38, s nepadnoucí velikostí se ale musí počítat. I tak je ale můžu nosit :)
Kvalita se zdá být dobrá, nikde nejsou cákance lepidla, nic se neodchlipuje, takže uvidíme časem.



Kabelky z LSbags - 9/10 - první kabelka naprosto skvělá, druhá taška vypadá trochu jinak než na obrázku a hlavně má šíleně dlouhý popruh a málo díre, takže to trochu ruší. Naví se mi zdá, že je menší, než bylo uváděno. Ale i tak se mi líbí :)
Kvalita zatím na jedničku, v modré nosím těžké věci do školy a zatím drží perfektně. Její velké plus je i její velké mínus - je opravdu velká, vejde se do ní hodně věcí, ale někdy je to nepohodlné, zvlášť, když jste malý člověk jako já.
EDIT: u béžové kabelky se mi po pár nošeních vysunul magnetek z přezky, asi ho tam budu muset přilepit


Náušnice z ebay a Aliexpressu - 9/10 - všechny úžasné, možná mě trochu zklamaly ty růžové čtverce (poslední náušnice v první řadě), nejradši mám melounky :)
Stojánek je taky z ebay, byla jsem trochu zklamaná z toho, že když ho zaplníte, trochu se prohýbá dozadu...příště si koupím asi kovový.


Prstýnky z ebay a aliexpressu - 10/10 - všechny prstýnky jsou úžasné, možná jen ten stříbrný s křídly je trochu nepohodlný - křídla moc "vyčuhují" z prstů, takže s nimi občas o něco zavadíte.


Žádné komentáře:

Okomentovat