sobota 22. února 2014

Tak nějak o budoucnosti

Už mi to připadá jako věčnost, kdy jsem přidala poslední článek a kdy jsem měla poslední špetku volna. Bohužel to do budoucna s mým volným časem vypadá docela bledě, nejmladší přestal chodit do školky, takže ta drahocenná 2 dopoledne v týdnu, která jsem měla jen sama pro sebe, jsou nenávratně pryč. Ani nevím, jak bych řekla, že mě to štve, ale štve mě to vážně dost. Přede mnou jsou už ale jenom 3 měsíce a pak jedu domů, takže se s tím ještě tu chvíli budu prát.

V šuplíčku mám materiály na hromadu článků (opět), ale nemám čas na sepsání, vyfocení atd. (opět), takže si jen v hlavě sestavuji článek, zatímco jsem nucenaa hrát SuperMario, já která se od toho nikdy nemohla odtrhnout, už mi ani nepomáhá to, že oproti těm prckům jsem v tom vážně dobrá a oni mě mají za boha :D

Pevně věřím, že i tak si ale špetku času najdu a přidám v hlavě už hotové příspěvky:
  • objednávka z www.halfpriceparfumes.co.uk (moje první, ale určitě ne poslední)
  • recenze knížek:
    • Stephen King - Řbitov zvířátek
    • Veronica Roth - Rezistence, Aliance
  • DIY:  LUSH bath bombs ("bomby" do vany které si zamilujete, vyjdou vás na zlomek ceny těch originálních z LUSH)
  • DIY: LUSH jelly soap (želé mýdlo inspirované tím z LUSH, opět za zlomek ceny)
  • outfity (už jsou sestavené, promyšlené, jen venku pořád "chčije a chčije a chčije")
  • recenze věcí z ebay (na posledních cca 20 kousků jsem čekala/čekám vážně dlouho, ty muka, kdy ve schránce nic nenajdu, jsou nepopsatelná! :D)
Na co se nejvíc těšíte?

2 komentáře:

  1. Jéééé! To si mi udělala radost, to se budu těšit :) Ale nejvíc jsem zvědavá na Ebay a samozřejmě na S. Kinga! :3
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  2. Na DIY se už moc těším :) snad se poštěstí a nějaký ten volný čas se najde :)

    OdpovědětVymazat