pondělí 23. června 2014

3 A.M. - Nick Pirog

"Hello, I'm Henry Bins and I have Henry Bins."
Henry Bins je nemoc, samozřejmě pojmenovaná po Henry Binsovi, kvůli které celý den spíte. Světlá výjimka je čas mezi 3:00 a 4:00, kdy jste vzhůru. Takže celý váš život se smrskává do jedné konkrétní hodiny. Henry ale život nevzdává a snaží se dělat věci, které dělá každý - běhá, sleduje Hru o trůny, čte knížky, hraje karty se svým otcem, vydělává...a stává se svědkem vraždy. Ovšem ne jen tak ledajaké, jelikož to, co Henry z okna svého bytu vidí, je prezident Spojených států amerických prchající z místa činu. Má zavolat policii? Kdo by mu ale věřil? A tak se Henry pouští do vyšetřování možné vraždy desetiletí. Kvůli svému tajnůstkářství o nemoci, porušování zákonů při snaze přijít zločinu na kloub a dalším maličkostem se však on sám stává podezřelým. 




Víc neprozradím, to by ode mě nebylo hezké :D Pokud byste si chtěli knížku přečíst, bude vám muset stačit anglická verze, protože pokud vím, do češtiny přeložena nebyla. Já ji sehnala na Amazonu a stáhla do Kindlu zdarma, takže pokud máte čtečku knih nebo tablet, ke knize se snadno dostanete. A kdybyste se náhodou báli zdlouhavého románu, tak nemusíte, jelikož knížka má něco málo přes 100 stránek :)

Já osobně jsem si ji přidala do pomyslného seznamu "Knížky, na které jen tak nezapomenu", protože 3 A.M. sice krátký, ale nezapomenutelný zážitek. Jsem ráda, že autor děj moc nenatahoval, takhle to má spád a čtení je jedna radost.

Autor: Nick Pirog
Název: 3 A.M.
Český název: neexistuje
Vydáno: Alex Thomas inc., 2013
Verze: e-book
Počet stran: 118
ISBN: B00FV4IT7Q

Hodnocení: 10/10
Originalita, spád, vcelku dobře napsané a občas i vtipné, takže za mě jasných 10 bodů z deseti!

2 komentáře: