neděle 14. dubna 2013

1. letošní cyklovýlet

Venku konečně sluníčko, teplo - můj teploměr ukazoval 15°C, což se od předpovědi na seznam.cz docela dost lišilo, ale to mi vůbec nevadilo. Byla jsem s kamarádkou dohodnutá, že se projedeme a cestou posbíráme pár kešek (www.geocaching.com). Měly jsme vyjet v 11, abychom zastihly sluníčko v plné parádě, ale jelikož si GPS musíme (zatím) půjčovat od souseda a ten ji potřeboval, vyjely jsme až v jednu hodinu odpoledne. Vůbec mi to nevadilo, protože včerejších pár pivek na mě ještě mělo vliv :D



Věděla jsem, že to nebude žádný med, 1. kolo, to je vždycky umírání. Ale po vyšlapán jednoho kopce jsem se chtěla otočit a jet zase domů, chtělo se mi zvracet...jsem prostě hrozná padavka :D Ale hecla jsem to a jeli jsme dál. Náš první plánovaný odlov kešky měl být na Javorníku. Shodou náhod se tam nacházely kešky 2, což nám udělalo ohromnou radost. Bylo docela zajímavé jet na kole a sledovat lidi, kteří si sjížděli kopec na lyžích :D Oni si ale sjížděli, nahoru se vyvezli lanovkou, my jsme museli vyšlapat pekelný kopec na Obří sud. Ke všemu po "silnici" tekla voda, všude štěrk a písek, jedním slovem paráda. Když jsme se konečně vyškrábaly na kopec, GPS se na naás vybodla a ukazovala nám úplné nesmysly :( Takže jsme 2 jednoduché kešky lovily přes hodinu! Hrůza. Ale ten výhled z Javorníku na okolí, to byla vážně nádhera. I tak bych tam ale už na kole nikdy nejela :D Cestou zpátky jsem se zastavily pro 2 VTA kešky, což bylo po našich útrapách pohlazení po duši, protože tady stačí jenom šáhnout, zalogovat a může se jet.


18 km, to není špatný :D
Zvětšit mapu
Cestou jsme samozřejmě potkávaly hromady profi-cyklistů, ale překvapil nás jeden chlapík, který nás hezky po cyklisticku pozdravil "ahoj" :D My v mikině, vytahaných teplácích a converskách, tak teda nevím, jestli jsme vypadaly jako profíci :D A protože jsme cyklo-keško-pivo-zmrzlino tým, dohodly jsme se na koupi stejného dresu, nebo spíš trika s logem Svijany <3 :D Už se těším, až zase vyjedeme, tentokrát jako praví profíci!

Žádné komentáře:

Okomentovat