pátek 2. srpna 2013

L’Oréal Paris Préférence – 5.3 Virginia/Chestnut Brown


Už jsem byla v několika velkých obchodech, a přesto jsem nenarazila na mou oblíbenou barvu na vlasy – Palette v pytlíčku. Sice se docela rychle vymývala, ale zase byla k vlasům šetrnější a mohla jsem si dobarvovat konečky častěji než s klasickou barvou. Proto jsem se dnes rozhodla koupit právě jednu z těch klasických barev. Oproti ČR tu mají menší výběr a 2x vyšší ceny, takže jsem vybírala velmi dlouho, nakonec jsem byla ale s výsledkem naprosto spokojená. Barvu jsem koupila ve slevě a i tak mě stála cca 160 Kč. V ČR jsem ji nikdy nekupovala, ani nevím, jestli ji tam prodávají

Obsah balení – klasika jako u každé barvy + navíc byl olej pro vyšší lesk

Foto před barvením (vlhké vlasy) – i tak jsou vidět odrosty a nejednotná barva

Foto po barvení – odrosty zmizely, vlasy mají téměř jednotnou barvu (horních 10 cm je maličko světlejších než zbylá část vlasů, ale není to tak hrozné, skoro to ani není vidět)

Při přípravě krému jsem omylem sáhla po tubičce s kondicionérem, jsem totiž zvyklá, že naše barvy mají barvicí roztok právě v takových tubičkách, ale skoro všechen kondicionér se mi podařilo z lahvičky odstranit. Barva trochu smrděla, ale nebylo to tak strašné jako u některých jiných. Zbyla mi cca ¼ krému, a to jsem ke konci barvou i plýtvala, nanášela jsem na celé vlasy, několik vrstev, takže s barvou by neměly problém ani Lociky. Po uschnutí jsou vlasy příjemné na dotek, poněkud klouzavé, lesknou se zdravě, rozhodně bych nečekala žádné zrcadlo.

Zatím barvě dávám 9/10 – jeden bod ubírám za smrdutost a nešťastně zvolený obal na olej, při otevření na vás vyprskne a je opravdu mastný – za 14 dní doplním vymývatelnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat