čtvrtek 15. srpna 2013

Zase něco z eBay


Konečně jsem začala v Irsku objednávaz z eBay, už mi přišla první věc, takže vím, že adresa je správná a že to jde doručit. Košile a plavky mi přišly ještě do ČR, tričko už do Irska. Bohužel už mi ze seznamu košile i plavky zmizely, takže dávám jen hodnocení.
přišla za: 30 dní
hodnocení: 7/10 - materiál je příjemný, lehký, ideální na léto, střih už tak bezvadný není, košile by mohla být trochu delší, chyběl knoflík + úplně dole bylo asi 15 cm bez knoflíku, takže jsem odpárala knoglíky z rukávů, přišila je na předek a na rukávy jsem našila podobné knoflíky, nejsem zklamaná, ale čekala jsem něco víc

odkaz
přišlo za (do Irska):16 dní
hodnocení: 7/10 - tričko se mi líbí, i když materiál je hodně elastický a myslím, že za chvíli z něj bude leda tak hadr, barva také moc neodpovídá (objednávala jsem watermelon re, přišla spíš lososová), ale jinak se nosí hezky, asi objednám ještě jednu barvu

přišly za: 35 dní
hodnocení: 8/10 - plavky jsou pěkné, objednávala jsem velikost M (nosím S) a sedí, takže určitě objednávat o íslo větší, jediné, co mě na nich mrzí, jsou střapce, njesou tak pěkné jako na obrázk, jsou delší a tlustší, zavazování není také ´plně ideální, trchu se odchlipují

V příštím článku se můžete těšit na šifonovou košili bez rukávů s džínovým vrškem, košili s pusinkami a náramek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat