pondělí 14. října 2013

Ebay: Náhrdelníky

cena: $1.57
typ: aukce
prodejce: good_mall
došlo za: 24 dní
hodnocení: 10/10
Náhrdelník je z kovu, není ale moc těžký, přesně odpovídá obrázku. V podstatě mu nemám co vytknout, možná by ale mohl být trochu delší.

cena: $1.75
typ: aukce
prodejce: good_mall
došlo za: 24 dní
hodnocení: 10/10
Náhrdelník vypadá jako na obrázku, jen barvy se trochu liší. Není žlutý, ale spíš něco fosforo-žluto-zelený, mně se takhe ale líbí víc, takže dávám 10.

cena: $1.90
typ: aukce
prodejce: botong2012
došlo za: 24 dní
hodnocení: 10/10
Náhrdelník vypadá přesně jako na obrázku, ničím mě nezklamal ani nepřekvapil. Kamínky nevypadávají, délka je optimální.

cena: $1.35
typ: aukce
prodejcebestbluepop2012
došlo za: 20 dní
hodnocení: 10/10
Odpovídá obrázku, je umělohmotný, takže na krku nestudí a nebude černat, jsem spokojená.
cena: $1.75
typ: aukce
prodejce: magicinboxs
došlo za: 19 dní
hodnocení: 9/10
Náhrdelník je krásný, odpovídá obrázku, jediné, co mi trochu vadí, je to, že spodní strana tahá nitky z oblečení a zasekává se v něm, je na to třeba dávat pozor.

Elegant And Charming Pink Gold Tone GP Lucite resin Pendant Bib Necklace YF240F 
cena: $1.75
typ: aukce
prodejce: roundy_face
došlo za: 20 dní
hodnocení: 8/10
Na první pohled hezký, při bližším prozkoumání ale vypadá lacině, zlatá část není z kovu, ale z umělé hmoty.

cena: $1.25
typ: aukce
prodejceart-la-lic
došlo za: 27 dní
hodnocení: 10/10
Tento náhrdelník mě velmi potěšil, čekala jsem, že bude víc elegantní, takhle ho ale můžu vzít skoro ke všemu. Dá se vytvarovat, takže ho můžete nosit do obloučku nako na obrázku nebo rovně.

cena: $1.50
typ: aukce
prodejce44happigo
došlo za: 21 dní
hodnocení: 10/10
Přesně jako na obrázku, konce jsou dobře zalepené, nemám co vytknout.

6 komentářů:

  1. páni, taková zásoba :D Ne, všechny jsou nádherné a divím se, že skoro už všech máš 10/10, protože vždy, když se dívám na druhé blogy, tak čtu, že nejsou moc spokojeni a tak..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám doma už docela slušnou sbírku, většinu jsem ještě ani neměla na sobě :/ :D
      Snažím se vybírat a vyhrávat jen takové, kde si myslím, že by mohly být pěkné, ale zklamání občas taky zažívám :)

      Vymazat
  2. Ten růžovo zlatý jsem si chtěla taky koupit, na obrázku vypadá luxusně,ale teď teda nevím :D minulý týden jsem si teprve založila účet a zkoušela něco objednat tak čekám.. mohu se zeptat jak mam sledovat zásilku (na jaké stránce) když mám čísílko? A ještě určitě se v tom vyznáš, chtěla bych si koupit na ebay bundu, ale stojí na naše kolem 1700,- to už asi budu platit clo že? :/ díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není špatný, ale za 100,- a víc, jak ho na ebay prodávají v kup teď, bych ho určitě nekupovala :)
      Záleží na tom, zda je to z Hongkongu, nebo Číny. Nejlepší je se zeptat prodejce :)
      1700,- je už docela dost, pokud se bojíš cla, napiš prodejci, ať uvede menší cenu, celníkům se to sice nemusí zdát a clo ti stejně napaří, ale ta šance je minimální :)

      Vymazat