čtvrtek 12. června 2014

Co jsem ulovila

Když mi z Irska konečně přišly dvě obrovské krabice plné oblečení, bot a kabelek, zařekla jsem se, že si dám na chvíli pauzu od nakupování. Jednak mám teď tolik oblečení, že jej nestíhám nosit (ale každé ráno si se smutným pohledem do skříně říkám "Vždyť já nemám co na sebe!"), s čímž souvisí i to, že prvky mé garderoby zabírají každičký volný centimetr čtvereční, takže pro nové kousky není místo, ale také jsem rozmazlená z Penney's, kde jsem kupovala věci max. za 200 Kč. Bohužel, jak to tak bývá, když jde o oblečení, boty, kabelky, šperky či kosmetiku, my ženy (alespoň většina z nás) se dokážeme během minuty proměnit z racionálně uvažujících stvoření na zaslepené slepice bez mozku. Hlavně když ulovíme ten nejhezčí a nejlevnější kousek!

U mě to začala v dm drogerii, kde jsem objevila letní limitovanou edici. Kdo by přeci nechtěl v létě vonět po melounech! Takže jsem odcházela s tělovým mlékem, sprchovým gelem a deo sprejem (s melounem už měli vyprodaný, ale mango také hezky voní), když už jsem měla v hledáčku značku Balea, zastavila jsem se i pro balzám na barvené vlasy s výtažkem z červeného pomeranče a moringa (co to je?!), který po pomeranči úžasně voní. Ale byl to opravdu tak výhodný nákup?

Tělová emulze Tango meloun 200 ml
Myslím, že u této edice se spoléhalo především na vůni, protože to je asi jediný důvod, proč si tělovou emulzi koupit. Po aplikaci na tělo se chvilku cítíte tak nějak "vlhce", ovšem krásně voníte. Po chvíli už vůně vyprchává a ani pokožka už nenese žádné stopy po emulzi - ta má nevypadala moc hydratovaně. Takže pokud očekáváte sametově hebkou pokožku a vůni, co vydrží alespoň pár hodin, asi byste měli sáhnout po něčem jiném. Já budu asi kombinovat s mým oblíbeným tělovým mlékem od Nivea :)
Sprchový gel Tango meloun 300 ml
Sprchový gel už je o něco vyšší třída, samozřejmě krásně voní, ale dobře se s ním i holí. Vůně opět bohužel nevydrží moc dlouho, ale ta krátká čichová exploze za to stojí!



 

Deo bodyspray Mambo mango 200 ml
Deo sprej je podle mě nejkvalitnějším přípravkem z celé trojice. Nejen, že krásně voní, ale opravdu zamezí tělesnému pachu po dobu několika hodin, což je v těchto vedrech k nezaplacení. Posledních pár dnů se sprej stal mým věrným společníkem, ješt, že je velikost tak akorát do kabelky!


Ochranný balzám s červeným pomerančem a moringou, 300 ml
Nikdy jsem nemusela používat kondicionér, i když si vlasy barvím už 5 let. To se bohužel změnilo s příjezdem do Irska, kde bychom o kvalitě vody mohli hodiny polemizovat. Byla jsem tedy zvyklá si kupovatspeciální kondicionéry, kde jsem nedala na vůni, ale hlavně na kvalitu. U nás už ale ty jejich smrduté přípravky používat nemusím, přesto bych chtěla vlasům trochu dopřát. A už asi zůstanu u tohoto balzámu, protože je úžasný. Nádheně voní, vlasy jsou po aplikaci hebké a dobře se rozčesávají. A vlasy jsou cítit po pomeranči i 12 hodin po umytí! Pro mě rozhodně příjemné překvapení :)

A to je konec výrobků od značky Balea, alespoň pro dnešek. Do drogerie jsem totiž nešla kvůli sprchovému gelu, ale kvůli řasence. V Irsku jsem nějak neměla štěstí na koupi, pořídila jsem si 2 nové, bohužel až doma po rozbalení jsem zjistila, že byly vyschlé! Takže ihned po návratu jsem spěchala pořídit jednu z "get BIG" od Essence, jelikož ty mě snad ještě nezklamaly. Má poslední byla "volume CURL", teď jsem ale chtěla zkusit něco jiného. Sáhla jsem po "get BIG - volume BOOST" a byla to trefa do černého! Vím, že k mým modrým očím mi ladí husté černé řasy, ale většinou to byl problém vytvořit. Teď už ale ne, myslím, že rozdíl "před a po" je evidentní, hlavně to stále vypadá přirozeně, což je pro mě také velmi důležité (i když jak teď koukám na fotku, rozdíl moc vidět není, v reálu je to mnohem lepší :) ).



Další důležitá věc, kterou jsem potřebovala, je barva na vlasy. Většinou se držím takové střední hnědé, občas zlehka zabrousím do trochu rezavějších či červenějších vod, tentokrát jsem vyzkoušela odstín, který jsem ještě neměla - Sweet Brown od Syoss, oleo intense. Barva byla tedy nádherná, bohužel se rychle smývá, takže teď, po necelých 2 týdnech, abych pomalu znovu barvila. Naštěstí jsem barvu koupila v akci za nějakých 90 Kč, jinak bych byla naštvaná, těch klasických 150 - 180,- bych za ni nedala.




A nakonec, 3 kousky z New Yorkeru, který se mi zdál příšerně drahý (nevím, jestli jen zdražili, nebo jsem prostě zapomněla, jaké pěkné české ceny tady máme :D), a pár věví, které jsem "votočila" na VotočVohoz. Sice jsem chtěla kvůli přeplněným skříním jen prodávat, ale tak co už :D

Šedé a červené tričko (průsvitná záda, rukávy z "dresového" materiálu) za 129,-, ideální na parné dny, protože krásně větrají. Bohužel XS je spíš jako S/M, takže na mně vypadá dost oversize. Ombré košile bez rukávů byla láska na první pohled, i když opět XS není XS, ale S/M, tady už to nevypadá moc dobře, takže buď upravím, nebo pošlu dál. Stála mě ve slevě 249,-. Tyrkysovou košili z Gate a černotyrkysovou z H&M jsem vyměnila na VV, stejně tak jako galaxy rifle z NY (kde opět XS není XS, začínám si pomalu zvykat :D), kalhoty s květinovým potiskem a jedny klasické světlešedé rifle.


A bonus na závěr - věděli jste, fotografie že oblečení na podlaze má svůj název? Je to FLATLAY! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat