neděle 8. června 2014

Nové recenze z eBay & Aliexpress

cena: US $1.04
prodejce: botong2012 (99,1 %)
typ: aukce
přišlo za: 25 dní
hodnocení: 10/10
Náhrdelník je krásný, odpovídá obrázku, nemohu nic vytknout.

 

cena: US $1.06
prodejce: yamicity (98,9 %)
typ: kup teď
přišlo za: 24 dní
hodnocení: 10/10
Papírky jsou roztomilé, sice malé, ale to bylo už jasné z fotek a popisu.

cena: US $0.99
prodejce: yamicity (98,9 %)
typ: kup teď
přišlo za: 24 dní
hodnocení: 10/10
Krokodýl je skvělý, výborně plní svou funkci.

cena: GBP 4.59 + GBP 0,99 pošta
prodejce: moodlovesince1723 (97,8 %)
typ: kup teď
přišlo za: 22 dní
hodnocení: 10/10
Kraťasy jsou úžasné, zpracování je kvalitní, bohužel jsem jako vždy objednala o číslo větší, což byla chyba, jelikož číslování jim sedí. Objednala jsem znovu - menší.
  
cena: GBP 3.99
prodejce: lxc26888 (99 %)
typ: kup teď
přišlo za: 20 dní
hodnocení: 8/10
Svetřík je moc pěkný, docela kvalitně ušitý, barva je krásně zářivá, jediné, co mi vadí, je to, že rozdíl délky vpředu a vzadu je vážně dost velký.

cena: US $1.19
prodejce: wyg-wxl (98,4 %)
typ: kup teď
přišlo za: 17 dní
hodnocení: 10/10
Přívešek je naprosto dokonalý, dokonce oboustranný (viz. foto), jediné, co se mi moc nelíbí, je řetízek, ale o tom jsem věděla už fotek prodejce, takže vyměním.

cena: US $0.69 + US $2.99
prodejce: cao343 (99 %)
typ: kup teď
přišlo za: 15 dní
hodnocení: 10/10
Ochranná folie plní svůj účel, čitelnost displeje nezhoršuje, displej na dotyky reaguje stále stejně.

cena: C $1.72
prodejce: heavenstores (98,6 %)
typ: kup teď
přišlo za: 15 dní
hodnocení: 10/10
Šálka je krásná, příjemná na dotek, lehoučká, takže v zimě nezahřeje, ale s tím jsem ani nepočítala.

cena: US $9.36
přišlo za: 22 dní
hodnocení: 10/10
Mikina je pěkná, nikde nelezou žádné nitky, rozměry prodejce jsou v pořádku (až na délku rukávu, tak je o 5 cm kratší, za což jsem ráda).

2 komentáře:

  1. Ten svetřík mám taky, jsem s ním moc spokojená, jen nemám tak výraznou barvu jako ty :) mám ho už skoro rok a je pořád krásný, tenhle kousek se opravdu vyplatí :)
    jinak jsem si díky tobě přidala několik věcí do watch listu :D ach jo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, já mám sice barvu, ale na co mi to je :D Jak jsem malá, tak to vypadá divně, asi pošlu dál :/

      Vymazat