pondělí 1. září 2014

Liebster Award Tag

Tak už došlo i na mě, byla jsem nominována Ariou Montgomery, které tímto děkuji, z blogu Call me Aria. Takže - odpovím na všechny ty otázky a vymyslím nějaké vlastní?


Kdo Liebster Award Tag ještě nezná, zde je malé shrnutí:
  • nominovaný poděkuje tomu, kdo jej nominoval
  • poté o sobě napíše 11 faktů
  • odpoví na 11 otázek, které dostal od nominujícího bloggera
  • nominuje dalších 11 bloggerů, kteří mají méně než 200 pravidelných čtenářů, a zeptá se jich na 11 vlastních otázek
Zdá se, že 11 je magické číslo, proto jsem hledala něco o prvním tagu a našla jsem, že:
  • začátek tagu se datuje někdy k roku 2009/2010, mnoho blogů, které se na začátku zúčastnily, je už bohužel smazaných
  • tag není odvozen od jména nějakého bloggera, ale od neměckého "liebster", což znamená "nejdražší", "nejcennější"
  • původně se mělo nominovat 5 blogů s méně než 200 odběrateli
  • tag postupně mutoval, jak cestoval po celém světě, jeho pravidla, co se týká počtu nominací a otázek, se mnohokrát změnila
  •  slovo "award", neboli "cena", je v názvu dost zavádějící, oficiálně neexistuje žádné podobné ocenění
  • 11 je tedy výplodem nějakého bloggera, který měl třeba rád 11. Doktora :D

A teď už tedy 11 faktů o mně:
  1. jsem prcek, měřím 152 cm, kamarádi si mě kvůli tomu často dobírají, ale já bych vyšší být nechtěla, být malou ženou není k zahození, lidé (hlavně muži) se k vám chovají lépe :)
  2. jsem sice snadno k přehlédnutí, ale určitě byste mě nikde nepřeslechli, rozhodně nikdy nesedím někde tiše v rohu, nejradši mám, když se vrhnu do poga mezi dvoumetrové chlapáky :D
  3. pravděpodobně jsem ebayholik, když přihazuju v aukcích a následně je vyhrávám, to je ten nejlepší pocit
  4. miluju, když si sama posouvám hranice toho, co dokážu
  5. jednou bych chtěla žít v zahraničí, ale jestě jsem se nerozhodla kde
  6. až budu mít svůj vlastní byt, pořídím si velkého chlupatého psa
  7. šetřím na cestu na Machu Picchu a na průzkum málo probádaných území
  8. jsem ohromný snílek, když se nudím, na něco čekám nebo prostě nemám nic lepšího na práci, sním si o tom, jaké by bylo to či ono s tím a tím
  9. jeden z největších relaxů je pro mě sledování seriálů, někdy kouknu třeba i na 10 dílů denně
  10. ráda se opíjím vínem, ale to jen sama doma a zásadně z láhve bez skleničky, jakmile jdu do hospody, piju pivo, a to vážně rychle, prostě to do sebe házím hlava nehlava, naštěstí mám nějaký zvláštní alkoholický metabolismus a i přes to, že jsem prcek, tak toho docela dost vydržím a neopíjím se do němoty
  11. nemám žádné idoly - samozřejmě jsou slavné osobnosti, které mám ráda, ale radši ujíždím na vlně celku - např. seriálů, knih atd.

11 otázek od Arii:
  1. Co si myslíš, že jsi moha být v minulém životě za zvíře?
    Ráda bych věřila v to, že jsem byla nějaká silná šelma, např. lev, tygr nebo vlk.
  2. Do jakého filmu či pohádky by ses chtěla ponořit a chvíli si v něm zkusit žít?
    Do jakéhokoliv fantasy příběhu, kde by se děly nemožné a úžasné věci, pokud možno bez nějakého většího nebezpečí.
  3. Jakou super schopnost bys chtěla mít?
    Ráda bych mluvila se zvířaty nebo uměla létat.
  4. Vybrala by sis raději život ve městě, nebo na vesnici?
    Pravděpodobně ve městě, ale ne přímo v centru dění, někde, kde by bylo všude blízko, ale bez všho toho shonu a ruchu.
  5. Našla bys zlatou rybku, jaká by byla tvá tři přání?
    1. Aby lidé neměli žádné špatné vlastnosti.
    2. Aby každý měl tolik, kolik si zaslouží.
    3. Aby neexistovaly žádné nemoci.
  6. Jsi raději ve skupině lidí, nebo jen s jednotlivcem?
    To záleží na tom, jak se právě cítím. Občas se chci jen zahrabat do peřin a strávit zbytek života v posteli, občas ale toužím po lidech a potřebuji někam mezi ně jít.
  7. Máš nějaký zvyk, nebo něco, co u sebe pořád nosíš a když to neuděláš/nemáš, tak se necítíš vůbec dobře?
    Žádný talisman nemám a když nad tím tak přemýšlím, tak asi ani nemám žádný zvyk, asi jediná věc, kterou musím dělat pořád stejně, je usínání - vždy stočená do klubíčka na pravém boku.
  8. Jaký je tvůj typ oblíbené hudby?
    Pravděpodobně nějaké indie smíchané s rockem a okořeněné špetkou punku, elektroniky nebo afrických bubnů. Vyloženě ale neposlouchám jen jeden žánr, jsem přizpůsobivý posluchač.
  9. Co bys chtěla změnit, když bys mohla?
    Myšlení některých lidí, zákony a osudy lidí.
  10. Jsi pro, nebo proti očkování?
    Jsem pro klasická očkování proti častým nebo dříve častým chorobám, ale připadá mi zbytečné se nechávat očkovat proti každé nemoci, na kterou se očkování nabízí.
  11. Máš nějaké moto, kterým se řídíš?
    "Vždycky může být hůř."
    "S úsměvem jde všechno líp."
A tady jsou otázky pro mnou nominované bloggery:
  1. Na jakém filmu jsi byl/a v kině naposledy?
  2. Pokud bys mohl/a žít na kterémkoliv místě na světě, kde by to bylo?
  3. Kdy ses naposledy rozesmál/a tak, že ti tekly slzy a proč?
  4. Pamatuješ si na nějakou poznámku ze ZŠ?
  5. Když jdeš do KFC nebo McDonald's, objednáváš si pořád to samé, nebo střídáš různé produkty?
  6. Podělíš se o nějaký trapas?
  7. Jaký je tvůj nejoblíbenější akční hrdina?
  8. Kdyby ses mohl/a vrátit v čase a žít v těle nějaké historické osobnosti, kdo by to byl?
  9. Doplň: Máma mele ____, Ema má ____, ó my se ____.
  10. Zamysli se nad tím, jaký život žiješ, a tipni si, do kolika by ses mohl/a dožít.
  11. Tvůj nejoblíbenější druh dinosaura?

A koho že nominuji?
Bohužel, nebo možná naštěstí, nesleduji aktivně moc blogů, spíš jen tak brouzdám a čtu články od někoho úplně neznámého. Takže není v mých silách nominovat 11 bloggerů, navíc někteří z těch, které nominuji, už byli nominováni od někoho jiného, tak snad to nevadí :)
A kdo jsou ti "šťastlivci"?
Páni, ono se to nezdá, ale tento tag není zas tak jednoduchý. Myslím však, že ta námaha za to stojí, čtenáři pak možná uvidí svého oblíbeného bloggera v úplně jiném světě! :)

1 komentář:

  1. Těší mě, že ještě někdo dokáže usnout jen na pravým boku. Mám to stejně a už jsem si myslela, že jsem nějaká divná. :D

    OdpovědětVymazat