pondělí 6. května 2013

Maraton

Ještě před týdnem jsem si myslela, že svaťák bude měsíc strávený u filmů, seriálů, na kole a v hospodě, ale během pár dní se z měsíce stalo něco málo přes 2 týdny, počet výjezdů na kolo a do hospody se smrskl na minimum a nikde ani slechu po pořádném filmu, jen ty seriály naštěstí zůstávají (teda kromě Vikingů, kterým už pomalu, ale jistě zvoní umíráček), uf! Z volného času se stal maraton příprav na maturitu - zpracovávání MO na FJ a rozborů ke knížkám, což mi připomíná, že bych ještě měla dočíst Magora - ale jak přečíst knížku (dobře, spíš sešitek), která se vám moc nelíbí a vybrali jste si ji jen kvůli jedné jediné básni, kterou ale nade vše milujete? Plus bych si asi měla připravit něco málo k AJ, alespoň osnovu nebo tak něco, ať nevypadám, že to mám moc na salámu...Takže jaká bude náplň příštích 12 dní (protože týden si chci nechat na pročítání a pomalé učení)? 25 MO z FJ, 13 rozborů a 25 osnov + chození na poštu a odesílání balíčků z UK shopů. V tryskovém tempu mě ale udržuje vidina malé la Tour Eiffel vytetované na krku...

Takže když to tak zrekapituluju, nevím, proč jsem se na svaťák těšila, tak narušená snad ještě být nemůžu. Jediné plus je možnost vstávat k obědu, což si kvůli časovému pressu dovolit nemůžu, ale ten pocit, že bych mohla, ten je k nezaplacení. Navíc jsem se konečně donutila snídat, protože ráno mám mnohem víc času. A když už se mi blíží ty prázdniny, začínám přemýšlet nad tím, co vlastně budu dělat, a jak to tak vidím, rozhodně se nudit nebudu! Z dostatku, nebo možná z nedostatku, teď si nějak nemůžu vybrat, volného času navíc začínám přemýšlet nad věcmi, nad kterými normální lidé většinou nepřemýšlí. Ale co už, jsem maturant, navíc z gymplu a navíc holka, já si to můžu dovolit!

Pozn. red: blogging je skvělá možnost totálního výplachu mozku, takže neberte všechno zas tak vážně. Howgh!







1 komentář: