středa 4. září 2013

Recenze: 6 párů bot z justfor5pounds

Využila jsem trochu levnějšího poštovného do Irska a objednala jsem si balík jen a jen pro sebe, protože kdybych čekala do prosince na cestu do ČR, boty by už asi nebyly. A udělala jsem dobře! Všechny páry jsou úžasné, podle obrázku, velikost přesně sedí, jsou pohodné, nezničené (jen modro-bílo-červené jsou trochu odřené, naštěstí z vnitřní strany, takže to ani není vidět) a prostě vypadají moc hezky. Navíc se mi v katalogu nezobrazily u dvou bot mé velikosti, tak jsem objednala jiné, večer tam už ale byly, takže jsem napsala email a oni mi hned velikosti změnili :) Takže když je něco špatně, určitě se nebojte napsat.

I took advantage of a little cheaper shipping to Ireland and I ordered a parcel only for me, because if I had wait until December to journey to the Czech republic, the shoes would probably have gone.  And it was right decision! All the pairs are amazing, like on the pictures, sizes are perfect, they're comfy, not damaged (only blue-white-red ones are little bit scratched, fortunately inside, so nobody can see it) and they just look really very well. The catalog didn't show me my sizes so I ordered others, but in the evening my sizes were there, so I wrote an email and they just changed sizes :) So if it something wrond, don't be affraid to write them.
 



Tmavě modré kozačky s vysokým podpatkem /Dark blue lace up high heel boots
 odkaz/link, hodnocení: 10/10 - čekala jsem, že chůze v nich nebude nic moc, ale jsou pohodlné a chodí se v nich dobře/rating: I expectet they wont be so comfy, but they are really nice and they are good for usual walking

Fuchsiové a khaki wedges s lesklými detaily/Fuchsia and khaki glossy detail trainer heels
 odkaz/link, hodnocení: oboje 10/10 - do růžových jsem se totálně zamilovala, oba páry jsou pohodlné a myslím, že i docela dobře zateplené/rating: both of them 10/10 - I'm totally in love with pink ones, both of the pairs are comfy and I thing they are nice worm

Černo-zlaté páskové jehly/Black and gold T-bar heels 
odkaz/link, hodnocení: 10/10 - nemám co vytknout, pohodlné, i přes úzký podpatek se v nich chodí dobře/rating: 10/10 - I'm realy satisfied, they are comfy and in spite of the thick heel walking in them is really comfy

Sportovní wedges/Velcro style trainer heels
 odkaz/link, hodnocení: 9/10 - bod odečítám za oděrky a barvu, naštěstí z vnitřní strany, jinak jsou pohodlné a docela dost teplé/rating: 9/10 - they lost a point for small scratches and dirtiness, fortunately inside, othewise they're comfy and pretty warm

Červené wedges/Red lace up boot wedges
odkaz/link, hodnocení: 10/10 - nemám co vytknout, jsou takové, jaké jsem je očekávala, pohodlné, nižžší podpatek/rating: 10/10 - they're exactly as I expected, comfy, lower heel

Žádné komentáře:

Okomentovat